Позика без дзвінків

Щоб отримати швидкий кредит без дзвінків, потрібно правильно вибрати кредитну організацію. Більшість мікрофінансових організацій в Україні надають миттєві позики дистанційно. Вам не доведеться особисто відвідувати офіс МФО. У цьому є свої плюси і мінуси. Наш сервіс підготував для вас список найкращих варіантів для позики без дзвінків.

Щоб правильно вибрати компанію, де найлегше і швидше оформити кредит без дзвінків на картку, потрібно орієнтуватися на наступні критерії і чинники:

  • відсоткову ставку (зазвичай вона складає від половини до одного відсотка на добу);
  • документи, які необхідні для заповнення онлайн-заявки;
  • пропонований кредитний ліміт (мінімум і максимум);
  • доступні тарифи для нових і постійних користувачів;
  • наявність бонусної системи та умови участі в програмі лояльності;
  • тривалість мікрокредиту (зазвичай не більше одного місяця);
  • швидкість розгляду заявки.

Крім цих параметрів, слід враховувати й інші, наприклад: способи отримання позикових коштів і погашення заборгованості, можливість пролонгації позики, безвідсоткові мікрокредити для нових користувачів, реферальная програма та інше. Штрафні санкції (розмір, порядок нарахування і т. д.) теж мають велике значення.

Зміст:

  1. Які вимоги пред’являються до позичальників
  2. Закони та нормативно-правові акти
  3. Причини відхилення запиту на мікрокредит
  4. Способи отримання позикових коштів
  5. Що чекає неплатника
  6. Чи можна продовжити борг

Які вимоги пред’являються до позичальників

У більшості українських МФО можна отримати кредит без дзвінків онлайн. Тому видача позикових коштів відбувається цілодобово. Набір документів мінімальний — зазвичай тільки ІПН і паспорт. Рідше запитують довідку про доходи. Це звичайно стосується позик на більш велику суму.

Інші вимоги можуть відрізнятися в залежності від обраної мікрокредитної компанії, але в цілому вони схожі. Стандартно клієнт повинен відповідати наступним критеріям:

  • мати українське громадянство;
  • бути старше 18, але молодше 75 років;
  • бути постійно прописаними на території України.

Обов’язково потрібна наявність мобільного телефону, на нього при подачі заявки прийде СМС-код. Банківський рахунок в будь-якому українському банку теж необхідний, оскільки позикові кошти надійдуть на картку.

Увага! Дебетова картка повинна підтримувати безакцептне (без згоди власника) списання коштів. В процесі прив’язки з неї буде списана невелика сума, яка тут же повернеться на рахунок.

Хоча при подачі запиту на мікропозику докладати відскановану копію довідки про доходи не потрібно, інформація про роботодавця і рівень заробітку повинна бути вказана достовірно. Щоб виключити дзвінки на роботу, правильно заповніть всі дані в анкеті і не допускайте прострочень.

Закони та нормативно-правові акти

Восени 2019 року в українському законодавстві відбулися зміни: тепер за контролем діяльності компаній, що займаються інтернет-кредитуванням, відповідає НБУ (Національний банк України). Це було встановлено Законом України (ЗУ) № 79-IX від 12.09.2019. Дія оновленого ЗУ почалося з 2020 року.

№ 4241 «Про захист боржників при врегулюванні простроченої заборгованості» — законодавчий акт, який регламентує діяльність МФО, колекторських агентств і органів стягнення. Деякі статті ЗУ «Про споживче кредитування» теж регулюють онлайн-кредитування. Мікрофінансові організації також зобов’язані виконувати норми загальних законодавчих актів, наприклад, Цивільний Кодекс України.

На яких умовах надаються кредити без дзвінків родичам

Ключовим параметром для більшості позичальників є процентна ставка. Вона зазвичай становить від 0,5 до 1%. Багато МФО надають безвідсоткові позики новим клієнтам, а для постійних позичальників пропонують спеціальні заохочувальні програми, де дозволяють отримувати знижки, збирати бонуси і брати участь в конкурсах, розіграшах. Тому підсумкова переплата може бути набагато менше.

Порада! Щоб МФО не дзвонила вашим родичам, роботодавцю та іншим контактним особам, потрібно надавати максимально повну і правдиву інформацію в онлайн-заявці. Якщо система дозволяє, краще відразу додати відсканований документи.

Заявку розглядають в автоматичному режимі за допомогою спеціальної скорингової програми. Закладений в неї алгоритм аналізує дані з анкети заявника, зіставляючи їх з вимогами компанії-кредитора. Якщо клієнт підходить, то приходить автопідтвердження позики. На це потрібно всього кілька хвилин, тому ні про які дзвінки не може бути й мови.

Якщо клієнт допустить помилки, неточності або вкаже недостовірну інформацію, то запит переходить в ручну модерацію. Спеціаліст перевірить її та може передзвонити клієнтові. Тому уважно перевіряйте всі поля у формі перед відправкою.

На підсумкове рішення впливають кілька факторів:

  • кредитний рейтинг користувача і кредитна історія (КІ);
  • платоспроможність позичальника;
  • індивідуальні характеристики (вік, стать, місто проживання та інше).

Обов’язково перед підписанням електронного договору перевірте терміни кредитування, способи погашення заборгованості. Важливо враховувати розміри штрафів, додаткові комісії та платні опції, наприклад, пролонгування позики або збільшення кредитного ліміту.

Причини відхилення запиту на мікрокредит

Оскільки перевірка онлайн-анкети здійснюється автоматично відхилити запит можуть з технічних причин, якщо на сайті в належний спосіб або ведуться технічні роботи. Також програма може відмовити, якщо:

  • не всі поля заповнені або є помилки, неточності;
  • відсутня постійна реєстрація на території України;
  • клієнт має вкрай низький кредитний рейтинг;
  • користувач визнаний недієздатним або знаходиться під арештом;
  • позичальник є громадянином іншої держави.

Якщо причиною відмови є банальна неуважність при заповненні запиту, то можна зв’язатися з представниками компанії-кредитора і перевиконати заявку. Занадто низький кредитний рейтинг можна виправити, скориставшись спеціальними продуктами по «оздоровленню» кредитної історії, які надаються деякими МФО і банками України. Знаючи, що найчастіше призводить до відмов з боку кредитної організації, можна проаналізувати і пропрацювати слабкі моменти, щоб підвищити шанси на схвалення і мінімізувати ризики відмови.

Як розрахувати відсотки

Відсотки по мікропозикам нараховуються щодня. Підсумковий розмір переплати залежить від базової ставки, яку встановила кредитна організація і терміну користування позиковими коштами. Розрахунок переплати по відсотках здійснюється максимально просто:

  1. Спершу потрібно обчислити, скільки переплата становить за один день. Для цього суму позики множимо на відсоток.
  2. Потім добову переплату множимо на кількість днів, щоб визначити загальний розмір нарахованих відсотків.
  3. Одержаний результат потрібно скласти з початковою позикою, щоб отримати загальну суму, яку необхідно буде повернути.

Приклад розрахунку. Клієнт оформив у МФО позику на суму 2000 гривень і строком 10 днів. Відсоткова ставка становить 0,6% на добу. Діємо згідно з алгоритмом, описаним вище. Виходить, що в добу позичальник переплачує 2000 x 0,6 = 12 гривень. За десять днів набіжить 12 x 10 = 120 грн, а підсумкова сума до повернення складе 2120 грн.

При розрахунку обов’язково потрібно враховувати додаткові знижки в рамках акційних пропозицій або програми лояльності. Якщо ви — новий клієнт, то в багатьох компаніях можна отримати безвідсоткову позику. Але часто встановлюються певні ліміти за термінами і сумами. Також вам можуть запропонувати платну страховку.

Способи отримання позикових коштів

Більшість мікрофінансових організацій пропонують кілька способів отримання грошових коштів. Найпоширеніший варіант — банківська картка. В цьому випадку гроші надходять на прив’язану картку моментально незалежно від часу доби і населеного пункту.

Також дистанційно отримати позикові кошти можна й іншими способами:

  • на електронний гаманець;
  • банківським переказом;
  • на баланс мобільного телефону.

Ці способи менш затребувані, тому доступні не у всіх МФО країни. Можливість отримання грошей одним з цих способів рекомендується заздалегідь уточнити. Наш сервіс допоможе вам в цьому.

Майже всі мікрофінансові організації надають можливість отримання позики готівкою. Для цього можна відвідати відділення МФО, де вам в касі видадуть схвалений займ. Якщо у вашому населеному пункті немає офісу компанії, то можна скористатися системами грошових переказів, наприклад, Western Union.

Погашення заборгованості теж можна здійснювати по-різному. Зазвичай способи можна порівняти з методами отримання. Найлегше це зробити на сайті МФО, сплативши кредит з прив’язаною картки. Альтернативний варіант — оплата через додаток мобільного банку за реквізитами компанії-кредитора. Ще погашення можливе через касу мікрокредитної компанії в офісі.

Часто трапляються й інші методи, на зразок внесення коштів через термінали самообслуговування або у партнерів МФО. Потрібно бути уважними, оскільки такі варіанти можуть мати на увазі додаткову комісію. Зазвичай всі доступні варіанти представлені на офіційному сайті компанії-кредитора. Якщо ви не можете самостійно знайти інформацію, краще звернутися до фахівців техпідтримки.

Що чекає неплатника

Якщо вчасно не погасити заборгованість, МФО вправі застосувати заходи, прописані в договорі позики, які не суперечать чинному законодавству України. В рамках досудового врегулювання спору співробітники МКК можуть дзвонити боржникові, його контактам, а також відправляти СМС, електронні листи на пошту, особисто зустрічатися за місцем проживання. Порядок взаємодії сторін визначено в ЗУ № 4241. Виходити за рамки, встановлені законом суворо заборонено.

При тривалому ігноруванні запитів неплатником МФО має право продати за договором сесії (переуступки права вимоги) повністю або частково боргове зобов’язання колекторам. Їх дії теж чітко регламентуються законодавчими актами, тому співробітники мікрофінансової організації і колектори не можуть:

  • направляти спам-розсилку;
  • застосовувати автодозвон за допомогою робота;
  • здійснювати дзвінки в нічний час, а також у вихідні та свята;
  • перевищувати обмеження по СМС, дзвінкам, електронних листів і візитів, встановлений українськими законами;
  • шкодити майну або стану здоров’я боржника;
  • загрожувати боржнику, принижувати його і близьких.

Якщо збирачі поводяться неналежно, порушують закон, ви можете направити офіційну скаргу або претензію в НБУ, а також подати позов до суду. Тому завжди важливо збирати докази власної позиції. Цим цілям можуть служити:

  • записи звуку і відеорозмови;
  • скріншоти з листувань;
  • виписка з деталізацією телефонних розмов, видана вашим мобільним оператором;
  • показання свідка;
  • аудіо- та відеозаписи при особистих зустрічах.

Якщо МФО або колекторське агентство направить позов до суду і зможе довести свою правоту, то неплатнику доведеться відшкодувати не тільки основний борг, накопичені відсотки і неустойку (пені, штрафи), а й судові витрати потерпілої сторони. Якщо суд стане на ваш бік, то можна не тільки позбутися від боргу, а й вимагати компенсацію моральної або майнової шкоди.

Ефективним способом списання непосильних боргів є отримання статусу банкрута. Для оформлення банкрутства необхідно довести, що ви підходите під критерії, встановлені українським законодавством.

Чи можна продовжити борг

Багато МФО надають можливість продовження позики. Стандартно така послуга оплачується окремо, але дозволяє відстрочити основний платіж або розбити його на частини. Пролонгація може бути недоступною в компаніях, що видають мікропозики, тому перед оформленням рекомендується уточнити про наявність послуги в договорі з умовами вашого тарифу.

Наш сервіс допоможе вам знайти МФО з найвигіднішими умовами. Ми суворо перевіряємо компанії, розміщені в нашій добірці, тому впевнені в їх надійності. Для вашої зручності ми створили спеціальний фільтр — інструмент, що дозволяє відбирати доступні пропозиції по заданих параметрах. Він істотно полегшить і прискорить пошук мікропозик з відповідними характеристиками (відсотковою ставкою, терміном і т. д.).